managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik

  • masa pelepasan:2024-03-31 20:50:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    managua,Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan l

Kandungan artikel

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

managuaSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,managuaHarga pengubah 1000 KVA, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah,managuaBerapa banyak pengubah minyak, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

BandunduSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

querySumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu,managuaPengubah kuasa konstruksi, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Syarikat pengubah jenis kering

managuaSebab api dalam pengubah kuasa

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

managuaMaklumat produk lain
  • Hong KongTruck boarding bridgeTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

    Hong KongTruck boarding bridgeTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

  • CarrigalineForklift boarding bridgeTingkatkan inovasi

    CarrigalineForklift boarding bridgeTingkatkan inovasi

  • CarrigalinePlatform mengangkat lengan melipat sendiriLangkah berjaga-jaga semasa penyelenggaraan

    CarrigalinePlatform mengangkat lengan melipat sendiriLangkah berjaga-jaga semasa penyelenggaraan

  • CarrigalineLift kecil menarik rumah tanggadipercayai

    CarrigalineLift kecil menarik rumah tanggadipercayai

  • MetroPembuat pengubah jenis kering S11Daripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya

    MetroPembuat pengubah jenis kering S11Daripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya

  • BalbrigganJenis platform angkat hidraulikApa prestasi dan kelebihan produk

    BalbrigganJenis platform angkat hidraulikApa prestasi dan kelebihan produk

  • BalbrigganVehicle boarding bridgeApa pasarannya

    BalbrigganVehicle boarding bridgeApa pasarannya

  • polandiaJambatan naik TaibianArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    polandiaJambatan naik TaibianArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik memberi anda managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik oleh syarikat kami, perkhidmatan managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik. managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di managuaTransformer tenggelam minyak S13Cara menjaga dengan lebih baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!